ΑΝΟΙΓΜΑ 74.000 ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ -ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΡΚΩΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΩΝ

Στα 74.000 ευρώ υπολογίζεται το άνοιγμα στην Πρωτοβάθμια Σχολική Επιτροπή από τους ορκωτούς λογιστές, που ανέλαβαν με εντολή της διοίκησης του Δήμου να διενεργήσουν έλεγχο και να βρουν τα  …σπασμένα και, κυρίως,  τι κρύβεται πίσω από τα …καμένα. Το πόρισμα είναι κόλαφος για την τότε πρόεδρο, δικηγόρο, Λαμπρινή Μήλα, την οποία φωτογραφίζει ως υπεύθυνη για την κακοδιαχείριση στο διάστημα της δεκαοκτάμηνης θητείας της.

αρχείο λήψης

Οι ορκωτοί λογιστές έχουν ολοκληρώσει την εργασία τους και έχουν ενημερώσει ήδη για το αποτέλεσμα της μακρόχρονης έρευνάς τους.  Τα ευρήματα χαρακτηρίζονται εντυπωσιακά και θα αποτελέσουν  βασικό αποδεικτικό μέσον στην ποινική διερεύνηση της υπόθεσης,  δεδομένου ότι, όπως είναι γνωστόν, έχει σχηματιστεί δικογραφία, στην οποία περιλαμβάνονται καταθέσεις 53 μαρτύρων.

Η …ΧΑΜΕΝΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ, ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΡΕΚΟΡ

Μια πολύ περίεργη ιστορία, σχετικά με τον διαβόητο φάκελο «Σχολικές Επιτροπές», βγήκε στην επιφάνεια στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Όταν ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Γιάννης Καλαφατέλης, ανάμεσα στις πολλές αιτιάσεις του, ρώτησε και «τι δουλειά ακριβώς  κάνει ο νομικός σύμβουλος» που έχει προσλάβει τελευταία ο Δήμος, ο Δήμαρχος Διονύσης Ζαμάνης απάντησε χωρίς περιστροφές ότι «εκείνος βρήκε την χαμένη δικογραφία των Σχολικών Επιτροπών». Τι ακριβώς, αλήθεια, είχε συμβεί;  Κατόπιν ενδελεχούς ρεπορτάζ, διαπιστώσαμε τα εξής:

1.Πριν μερικές ημέρες, η εισαγγελέας που έχει αναλάβει την  πολύκροτη υπόθεση επικοινώνησε με το Δήμο Διονύσου και ζήτησε τη συνδρομή των υπηρεσιών, ώστε να συνθέσει εξ αρχής και συμπληρώσει την δικογραφία, η οποία, όπως ανέφερε κατά λέξη, «έχει χαθεί».

2.Ο Δήμος Διονύσου, αφού εξέφρασε αρμοδίως απορίες (αλήθεια, πως είναι δυνατόν να χαθεί μια δικογραφία), τόνισε πως θα συμπράξει, συγκεντρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Για τις καταθέσεις των 53 μαρτύρων εκφράστηκε ωστόσο, όπως είναι λογικό, αδυναμία.

3.Ο πρωτοφανής ισχυρισμός από χείλη δικαστικού λειτουργού (πιο επίσημα δεν γίνεται) δημιούργησε προβληματισμό και ο νομικός σύμβουλος, όταν μπήκε στο παιχνίδι, ζήτησε να βεβαιωθεί εγγράφως η απώλεια της δικογραφίας.

4.Μέσα σε χρόνο ρεκόρ, από τη στιγμή που ζητήθηκε εγγράφως η καταγραφή της απώλειας, ως δια μαγείας, η δικογραφία βρέθηκε.

Οσο παράξενα κι αν φαίνονται όλα αυτά, ή ανήκουστα, είναι απολύτως αληθινά και συμβαίνουν στην Ελλάδα του 2017.

Η ΠΥΡΠΟΛΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ

Υπενθυμίζεται ότι όταν δόθηκε εντολή για να γίνει οικονομικός και διαχειριστικός έλεγχος στη Δευτεροβάθμια Σχολική Επιτροπή, άγνωστοι πυρπόλησαν τα γραφεία στην Δημοτική Ενότητα Ανοιξης, όπου φυλάσσονταν το βιβλίο  εσόδων-εξόδων και τα παραστατικά της χρήσης (τιμολόγια, αποδείξεις, κλπ.), με άμεση συνέπεια να καταστραφούν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και οι σκληροί δίσκοι τους με όλα τα στοιχεία. Όμως, πριν την πυρκαγιά, υπηρεσιακοί παράγοντες είχαν προνοήσει και είχαν βγάλει φωτοαντίγραφα όλων των επίσημων εγγράφων. Με βάση λοιπόν αυτό το αρχείο, οι ορκωτοί λογιστές προχώρησαν και κατέληξαν στο πόρισμά τους. Όλα τα παραστατικά έχουν άλλωστε σφραγίδες και υπογραφές της προέδρου.

Ερωτηματικά εγείρονται και για τον αντιπρόεδρο της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής εκείνης της θολής περιόδου, τον Αγγελο Κατσιακίδη.

14642122_1795053487404977_5631881328681317144_n

Είναι ο (συνταξιούχος πια) δάσκαλος, ο οποίος κατά γενική ομολογία εθεωρείτο το δεξί χέρι της προέδρου, ο έμπιστος σύμβουλός της. Πλασάρεται, άλλωστε,   ως άριστος γνώστης της νομοθεσίας και του κανονιστικού πλαισίου, που διέπουν τη λειτουργία των Σχολικών Επιτροπών. Υπογραφές του δεν υπάρχουν στα επίμαχα παραστατικά, γιατί απέφευγε να εκτίθεται. Όμως συμβουλές έδινε, πράγμα που έχει παραδεχτεί πάμπολλες  φορές δημοσίως. Πως λοιπόν, αυτός ο φωτεινός …παντογνώστης, ο μυστικοσύμβουλος με τις εξειδικευμένες γνώσεις, απέτυχε να διατηρήσει την  αγαπημένη του Πρόεδρο στο σωστό δρόμο; Και να την προφυλάξει από τις κακοτοπιές; Είναι πραγματικά άξιο απορίας. Εκτός, πάλι, αν  ισχύει αυτό που λέει ο λαός: «Μ’ όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις».