DIMOTISD

DIMOTISD: ΤΟ ΠΕΡΙ …ΑΡΛΟΥΜΠΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ ΤΟΥ κ ΚΑΘΗΓΗΤΗ

Είναι πράγματι μέγα προσόν να μιλάς με στόμφο, χρησιμοποιώντας βαρύγδουπες και αδόκιμες λέξεις, για να αποδεικνύεται περίτρανα η αξία της σιωπής. Ο Δημότης Διονύσου (dimotisd.blogspot.com)  ασχολείται με το περί …αρλούμπας κεφάλαιο του κ καθηγητή, εντοπίζοντας το πρόβλημα στο Audi.  Αν αυτό ήταν η αιτία του κακού, γιατί δεν του το άφηνε ο νεαρός Ζαμάνης να κάνει τις βόλτες του; Για ένα παλιοαυτοκίνητο έγινε τελικά η …μεταγραφή του αιώνα;

 

Κυριακή, 5 Μαΐου 2019

ΜΙΑ «ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ» ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΥΦΑΝΤΗ

Όντας καθηγητής κ. Υφαντή, είσθε σε θέση να χειρίζεσθε την τεχνική «του λέγειν» χωρίς πράγματι να λέτε τίποτα, δηλαδή να κενολογείτε ή, διαφορετικά, να μπουρδολογείτε.

Έτσι ακριβώς συμβαίνει και με την από 4-5-2014 ανοιχτή επιστολή σας προς τους δημότες, δημοσιευθείσα από τον κ. Πετρόπουλο (e-dionysos) υπό τον πηχυαίο τίτλο «Επί δημαρχίας Ζαμάνη ο Δήμος γύρισε πολλά χρόνια πίσω».

Δεδομένου ότι ο βίος του Δήμου Διονύσου αρχίζει στις 1-1-2011 με τη δημαρχία Καλαφατέλη, ο πιο πάνω ισχυρισμός σας κ. Υφαντή δε μπορεί παρά να σημαίνει ότι επί δημαρχίας Ζαμάνη ο Δήμος Διονύσου γύρισε πίσω στην εποχή Καλαφατέλη, πράγμα όμως που και εσείς ο ίδιος επιδιώκετε ως πρωταγωνιστής της παλινόρθωσης του καλαφατελισμού.

Δεν έχουμε εδώ μία κλασσική περίπτωση αρλουμπολογίας;

Η ανοιχτή επιστολή σας κ. Υφαντή βρίθει λέξεων στις οποίες ο καθ’ ένας μπορεί να αποδώσει όποιο περιεχόμενο θέλει, όπως π.χ. αλλαγή, φαντασία, δημιουργικότητα, συναίνεση, διαφάνεια, αξιοκρατία, παραγωγικότητα, αποτελεσματικότητα, όραμα, θεσμική ολοκλήρωση, κλπ κλπ.

Π.χ., εσείς κ. Υφαντή τη λέξη συναίνεση τη μεταφράζετε ως κάθετη άρνηση σύμπραξης στα κοινά ψηφοδέλτια που πρότεινε ο κ. Κλήμης για τις Δημοτικές Κοινότητες, τις λέξεις αξιοκρατία και διαφάνεια ως στήριξη ενός υποψηφίου δημάρχου που κατηγορείται σε βαθμό κακουργήματος για απιστία σε βάρος του Δήμου, που διακινεί μαύρα μετρητά 40άρια λες και είναι στραγάλια, που χρεώνει το ρεύμα της γεώτρησης του ιδιώτη στην κοινότητα επειδή “έτσι του γουστάρει”, που χρυσοπληρώνει το ανεπίδεκτο εμπορίας κοινόκτητο και κοινόχρηστο νερό, που τρέχει σα μάρτυρας υπεράσπισης στα δικαστήρια των κατηγορούμενων για υπεξαίρεση χρημάτων των Σχολικών Επιτροπών, κ.ο.κ.

Δικαίωμά σας.

Πάντως, σε κάθε περίπτωση, το μόνο βέβαιο είναι ότι ένα κείμενο όπως το δικό σας, που περιλαμβάνει λέξεις το περιεχόμενο των οποίων ο καθείς μπορεί να μεταφράζει κατά το δοκούν, είναι στην πραγματικότητα ένα κείμενο που ουσιαστικά δε λέει τίποτα: Πρόκειται για μία κενολογία, μία αρλουμπολογία.

Μας λέτε κ. Υφαντή ότι επί Ζαμάνη «κανένα μεγάλο έργο δεν προγραμματίστηκε».

Μα, κ. Υφαντή, εσείς δεν ήσασταν ο αντιδήμαρχος Στρατηγικού Σχεδιασμού, δηλαδή ο καθ’ ύλην αρμόδιος αντιδήμαρχος για τον προγραμματισμό των έργων του Δήμου;

Εν τοιαύτη περιπτώσει, τι ακριβώς θέλετε να μας πείτε εν προκειμένω;

Μήπως ότι ήσασταν ανίκανος για το πιο πάνω αξίωμα;

Μήπως ότι ως αντιδήμαρχος δεν διαθέτατε τη δέουσα φαντασία, δημιουργικότητα, παραγωγικότητα, αποτελεσματικότητα και όραμα που ευαγγελίζεστε;

Ή μήπως ότι σαμποτάρατε και ροκανίζατε την καρέκλα του Δημάρχου σύμφωνα με το δικό σας προσωπικό Στρατηγικό Σχεδιασμό, όπως σας προσάπτουν κάποιοι, και ότι μόλις χάσατε το AUDI και πλησίαζε η ώρα να λήξει η θητεία σας στην αντιδημαρχία αποφασίσατε να “την κάνετε γι’ αλλού”;

Κακίες, θα μπορούσατε να πείτε.
Ίσως. Πάντως, αν δεν ισχύει κάτι απ’ τα πιο πάνω, δηλαδή αν πράγματι κάνατε τη δουλειά σας σωστά προγραμματίζοντας έργα, τότε πρέπει να γίνει δεκτό ότι αρλουμπολογείτε όταν ισχυρίζεσθε πως επί Ζαμάνη δεν προγραμματίστηκαν έργα.

 Διαλέγετε και παίρνετε: Είτε εσείς δεν ήσασταν σωστός στη δουλειά σας είτε αρλουμπολογείτε.

Ο φτηνός εργατοπατερισμός που πουλάτε κ. Υφαντή στην επιστολή σας μήπως και αλιεύσετε τίποτα ψηφαλάκια είναι ανάξιος σχολιασμού, οπότε προχωράμε στα περί «εργαλειοποίησης της χυδαιότητας».

Κατά την άποψή μας, κ. Υφαντή, η «εργαλειοποίηση της χυδαιότητας» συνεπάγεται την ύπαρξη μίας διαδικτυακής «συμμορίας» η οποία μέσω επώνυμων, ψευδώνυμων και ανώνυμων ιστολογίων (ή όπως αλλιώς λέγονται), πέφτει επάνω «σαν ακρίδα» και «κατατρώει» οποιονδήποτε της αντιτάσσεται. Δηλαδή, μιλάμε για οργανωμένο διαδικτυακό “μπούλιγκ” με σκοπό την “ανθρωποφαγία” των πολιτικών είτε και προσωπικών αντιπάλων.

Σας ερωτάμε λοιπόν κύριε αρχηγέ των συν-Πολιτών, δηλαδή της «τζογιοπαρέας»: Τι ακριβώς κάνετε εσείς ως «τζογιοπαρέα»; Παίζετε τις κουμπάρες;
Δε νομίζετε, κ. Υφαντή, ότι προκαλείτε εσείς ειδικά όταν παραπονείσθε υποκριτικά για «εργαλειοποίηση της χυδαιότητας»;

Σε ό,τι αφορά τις επικλήσεις παροιμιών του τύπου «ου δύναται πόλις κρυβήναι επάνω όρους κειμένη», προς αποφυγή απαντήσεων, σκεφθείτε ότι σ’ εσάς, αντί άλλης απαντήσεως, θα μπορούσε κανείς να απευθύνει την παροιμία «την προδοσία πολλοί ηγάπησαν αλλά τον προδότη ουδείς».

Γι’ αυτό (και όχι μόνον) κ. Υφαντή, προσπαθήστε  εφ’ εξής να απαντάτε επί του θέματος.

Και, παρεμπιπτόντως, θα απαντήσετε ποτέ πως είναι δυνατόν ο Καλαφατέλης να σας έχει μηνύσει, κατηγορώντας σας για διασπάσεις και απ’ ευθείας αναθέσεις έργων σε προεπιλεγμένους εργολάβους και σεις να σιωπάτε;
Διότι, είτε ο Καλαφατέλης λέει αλήθεια στη μήνυσή του, οπότε πρέπει ν’ αποχωρήσετε της ενεργού πολιτικής, είτε αυτός ψεύδεται, οπότε πρόκειται για κοινό συκοφάντη που σας συκοφαντεί και τον οποίο, παρά ταύτα, σεις περιέργως (και πάντως αναξιοπρεπώς) στηρίζετε για το αξίωμα του δημάρχου.
Καμία λιμουζίνα AUDI και καμία καρέκλα δε μπορεί να δικαιολογήσει κ. Υφαντή τέτοιο ρεζιλίκι: ο Καλαφατέλης να σας κατηγορεί ως άνω και σεις να τρέχετε ξωπίσω του στηρίζοντάς τον για το αξίωμα του δημάρχου.

Και εν πάσει περιπτώσει κ. Υφαντή, εφ’ όσον δε σας άρεσε ο Ζαμάνης, δε μπορούσατε είτε να φτιάξετε δικό σας συνδυασμό είτε να προσχωρήσετε σε άλλη δημοτική παράταξη, εκτός αυτής του Καλαφατέλη, αποφεύγοντας έτσι το ρεζιλίκι να γλύφετε εκεί που φτύνατε;
Ασφαλώς και μπορούσατε, πλην όμως προτιμήσατε την “παράγκα”, όπως ΕΣΕΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ την χαρακτηρίζατε και την περιγράφατε με τα πιο μελανά χρώματα.

Αυτά είχατε την (πολιτική) αναισθησία να κρίνετε ότι εξυπηρετούν τον προσωπικό σας Στρατηγικό Σχεδιασμό και αυτά πράξατε.
Τώρα, τι το θέλετε και συνεχίζετε να προκαλείτε το δημόσιο αίσθημα με κενολόγες προφεσόρικες αρλούμπες;

 

 

Categories: DIMOTISD, FRONTPAGE